piątek, 8 kwietnia 2011

Forum młodzieży- ZŁY SEN:
































 Ostatnio spać mi nie daje zły sen. Jest 2 w nocy i nagle do drzwi dzwonek! Biegnę więc szybko,wyglądam przez wizjer i widzę jakiegoś faceta z czarną brodą...z ciężkim plecakiem. Czuję jak zbiera się we mnie wściekłość, nie dość, że cały dzień musiałam uśmiechać się i rozmawiać z nieznajomymi typami, to jeszcze ten...i to po nocy! Ostrożnie otwieram drzwi z łańcucha aby nieodwołalnie facetowi powiedzieć, że tu nie ma żadnych noclegów! I niech mi nie wciska, że bolą go nerki, że jest po chorobie, że pociąg się spóźnił trzy godziny stał na dworcu! A co mnie to obchodzi, jego sprawa!
No, po przedłużających się prośbach, że może spać na podłodze, byle do rana, że nie zna miasta, pozwalam mu zostawić bagaż, w końcu ktoś go może okraść, no nie? 
Podam mu adres INNYCH chrześcijan na drugim końcu miasta, niech oni się martwią!
..To nie scenka w kościele, że jakiś Jezus niespodziewanie zadzwoni mi o 2 w nocy do drzwi!...ci ludzie nie maja naprawdę żadnego poczucia przyzwoitości, żeby dzwonić do drzwi!...
Ssspać!spać!...ale zaraz, przecież mnie też dwa tygodnie bolały nerki, byłam w obcym mieście z kolegą i ciężkim plecakiem, i to nam pociąg się spóźnił, i to my w końcu chodziliśmy całą noc po obcym mieście..., i to my po 48 h na nogach słuchaliśmy wykładu, ale o czym (?), i to w końcu ja miałam przekonać kolegę, jak wspaniałymi ludźmi są chrześcijanie, których będzie miał okazje poznać na pewnym zjeździe Młodzieżowym w Łodzi.....Dobrze że był to tylko ZŁY SEN, uff!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz