piątek, 8 kwietnia 2011

Mamy w modlitwie.


Międzynarodowa Służba Mam w modlitwie o swoje dzieci i ich szkoły trwa ponad  30 lat. Zachęcamy was drogie Mamy do tworzenia i prowadzenia nowych grupek. Przedstawiamy Wam pomocną książeczkę w prowadzeniu waszych spotkań. W związku z faktem, że wciąż powstają nowe grupki lub są takie, o których nie wiemy, zwracamy się z prośbą o poinformowanie i przekazanie adresu kontaktowego, na adres w profilu. Coraz częściej kobiety pytają czy jest taka grupa w ich mieście, wiosce., ponieważ chcą dołączyć do modlitwy. Droga Mamo możesz założyć grupkę ze swoją sąsiadką, mamą z klasy dziecka itp. Możesz zamówić książeczkę, która opisuje powstanie takich grup, świadectwa, oraz jak prowadzić grupkę. 
 ŚWIADECTWO ZE SUZBY MAM
Wiele razy słyszałyśmy o ciekawych inicjatywach w pracy wśród dzieci z patologicznych środowisk. 
Moja historia była inna, zrodziła się w momencie długotrwałej choroby mojego dziecka kiedy przebywałam godzinami w szpitalu.
Bóg wyraźnie położył mi troskę o  dzieci. Poszłam do opieki społecznej i dostałam listę osób chętnych do zjedzenia wspólnego obiadu, było ich ok siedemdziesięciu na liście. Spotkania rodzin ruszyły. W pracę zaangażowało się bardzo dużo osób. I tak obiady przygotowywało ok 30 osób( co tydzień inna grupa). Najwspanialszym komplementem była wypowiedź jednej z mam. 
''Gdy któreś z naszych spotkań zostało odwołane,   brakowało mi tego czasu". .
Dotarły do nas głosy, że największą karą , jest nieprzyjście do klubu, zaś nagrodą np. zrobienie zakupów, lub dopilnowanie porządku. Natomiast najśmieszniejsze jest to, że jeżeli ktoś naprawdę nie może przyjść, przychodzi do nas i usprawiedliwia się ,, tak jak w szkole"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz