piątek, 8 kwietnia 2011

Rozmowa dzieci w brzuchu mamy.

 Pewne bliźniaczki w  świecie zamkniętego brzucha, miały rozmowę.
Ej,
;)Wierzysz w życie PO porodzie?
:)Jasne.Coś musi tam być.Mnie się wydaje, że my właśnie po to tu jesteśmy,żeby się PRZYGOTOWAĆ na to, co będzie potem 
;)Głupoty. Żadnego życia Po porodzie nie ma. Jak by miało wyglądać? 
:)Nie wiem, ale chyba będzie więcej światła. Może będziemy biegać i jeść buzią;)
;)To nie ma sensu! Biegać się nie da! przecież tylko pływamy. A kto widział, żeby jeść buzią! przecież je się pępowiną!!!
:)No ja wiem. Ale zobaczymy mamę, a ona się będzie o nas troszczyć ;) 
;)Mama? Ty WIERZYSZ w mamę? Kto to w ogóle jest?
:)No co ty! Przecież jak jesteśmy cicho, możesz usłyszeć, jak śpiewa, albo POCZUĆ, jak głaszcze nasz świat. Wiesz ja myślę, że PRAWDZIWE życie zaczyna się dopiero później...
;)NIE WIERZĘ! Żadnej mamy jeszcze NIE WIDZIAŁEM, więc jej nie ma
:)Jak to, przecież ona jest WSZĘDZIE wokół nas... Dzięki niej ŻYJEMY. Bez niej by nas NIE BYŁO.
 Mam pytanko: Którym Ty jesteś bliźniakiem ? Dlaczego  zawsze myślisz ze masz rację?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz