środa, 18 maja 2011

Jak zaczęłam studiować Biblię.


Moja przygoda ze studiowaniem INDUKCYJNYM rozpoczęła się 2002 r.Pewnego dnia wpadła mi w ręce książka ,,Boże, czy jesteś tam? Boże, czy mnie słyszysz?" Okazało się, że jest to indukcyjne studium biblijne Ew. Jana. Zaczęłam pochłaniać każde pytanie zadane w tym studium. Spędzałam godziny przy stole, czytając Ew. Jana.zaznaczając KLUCZOWE słowa , MIEJSCE, CZAS.
Odpowiadamy na zaproszenia wielu ludzi ze świata, bo tam załatwiamy jakiś interes . Ale- umówmy się- studiować Biblię przez 3 dni na konferencji od 9-21 to przesada! Ale Bóg upomniał się o mnie Sam, wtedy kiedy byłam słaba . On włożył w moje ręce starą Biblię -starą, CZĘSTO CZYTANĄ, ale często NIE ZROZUMIAŁĄ.Chciałam napisać o tym, bo może trochę i przysnęliśmy w tym chrześcijaństwie. A może pewne rzeczy (nawet Biblia) już nam spowszedniały. Jeżeli jesteś osobą pragnącą nauczyć się studiować Biblię Indukcyjnie, lub założyć grupkę biblijną- napisz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz