czwartek, 7 kwietnia 2011

Prezent zapakowany przez Boga


Droga Przyjaciółko! Książka ta mówi o Bożym planie związanym z seksualną czystością i o Bożej miłości do Ciebie- Jego córki. Tego rodzaju książki zabrakło nam, kiedy byłyśmy niezamężne i jesteśmy przekonane,że oszczędziłaby nam ona wielu uczuciowych rozczarowań. Pozwól, by podczas tej lektury Twoje oczy dostrzegły piękno zawarte w seksie, który jest Bożym Prezentem dla człowieka. Odkryj emocjonalne i duchowe przyczyny, dla których warto czekać na seks.Jeśli już KIEDYŚ zrezygnowana ODŁOŻYŁAŚ na bok ten Prezent, zechciej teraz przyjąć nadzieje na nowy początek w dziedzinie seksualności..Tysiące kobiet opowiedziało nam o swoim żalu z powodu niewłaściwych wyborów. Wielokrotnie słyszymy słowa,, żałuję, że nikt minie doradził, by czekać na seks, że nikt mi nie wyjaśnił, dlaczego warto czekać oraz że nikt mi nie pomógł ułożyć własnego planu oczekiwania" A kiedy już ci się to zdarzyło.
Kiedy Winna stoisz w sukni ślubnej....
..mój mąż zachował czystość do małżeństwa, ja nie. Pamiętam, jak ze łzami pokazywałam swojej przyjaciółce białą suknię ślubną. Nie zasługiwałam na biel. Czułam że ofiarowuję mu śmieci. Jak możne mnie kochać? Jak możne mnie chcieć? Nie zapomnę co mi powiedział,, Joanno, kiedy przyjęłaś Chrystusa do swojego serca i poprosiłaś Go o wybaczenie wszystkich swoich grzechów, On uczynił cię podobną do dziewicy. Możesz zacząć wszystko od nowa. W noc poślubną mozesz być jak dziewica . To może nawet boleć. ...Bolało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz